پيام اميرجاني به مناسبت انتخاب خود در اين دوره از نظام پرستاري

آمار مطالب

کل مطالب : 473
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 46

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 4
باردید دیروز : 10
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 162
بازدید سال : 2734
بازدید کلی : 13356

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 162
بازدید کل : 13356
تعداد مطالب : 473
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : یک شنبه 31 خرداد 1395
نظرات

سلام بر تمام عدالت خواهان پرستار

دوستان من بیداری و آگاهی که محصول آن حضور یکپارچه و یک فکر شما بود کار خود را کرد و جمعی از عدالت خواهان را به کارزار واقعی فرستاد 

ما ماندیم و احساس تنهایی 

ما ماندیم و احساس بی همراهی

همان درد میرزا که بنده با گوش خود می شنیدم و الان به چشم می بینم که دوره اول می گفت : بچه ها حمایت کنید تاقانون اجرایی شود، او می گفت و ما می شنیدیم و می پنداشتیم گفتن ما را چه کسی گوش می کند، اما او می دانست گه اگر گویش وسیع و خواسته یک دست باشد،قدرت است 

ما گوش نکردیم و دیدیم که هشت سال که هیچ هشتاد سال هم بگذرد کسی درد قانون ما را جز خود ما نخواهد داشت لذا در این دوره همه گفتیم و چون همه گفتند شنیده شدیم و دیده شدیم و اراده شدیم و حرکت شدیم و راه را به آینده باز کردیم و امید را در دل پرستاران زنده کردیم ،اما، 

اما، باز دوباره آن حس را حس می کنم، و دوباره خود را در حصار تنهایی می بینم، می بینم روزی را که سال چهارم دوره ی کاری مافرا رسیده و ما همچنان در فاز اول اصرار بر اجرای قانون هستیم،آن زمان سال دوازدهم عدم اجرای قانون خواهد بود.

عزیزان پرستار 

دوستان امیرجانی

من ازسکوت و بی حرکتی شما می ترسم 

من از ناامیدی و دلسردی شما می ترسم 

من از خستگی کار و بی تفاوتی شما می ترسم

من می گویم و همین امروز و در اول راه می گویم که من تنهایم.

حضور شما روح نظام پرستاری و انرژی حرکت بچه های من است.

جمع ما خود به تنهایی کسی نیست این انرژی و حرارت شماست که من و من های گروه من را ما می کرد.

اگر به پیروزی های سال های پیش رو چشم امید بستید، پس بدانید که باید هر یک از شما انرژی و حرارت و حرکت و بیداری باشید و شما باید در ادامه راه ما پرستاران خاموش را بیدار کنید 

من می گویم اگر ما را نبینید، و به ما نگویید، و از ما نخواهید، ما همان های فعلی خواهیم شد.

و از مبارزه خسته خواهیم شد، و از سرگردانی و تزویر و زیاده خواهی و پرستش نفس و امکان پیشرفت و بسیار دام های ره که از ما کاروان ده نفره همراه ما چیزی به جا نخواهد ماند.

 

بیداران نگهبانی وظیفه شماست 

 

پرستارانی که به آگاهی رسیدید و در این انتخابات قدرت خود را نشان دادید، بیداری همکاران در دسترس تان، وظیفه شماست 

آنانی که غم درد بیماران را می خورید و چون پرستار باقری فریاد می زنید بدانید بیداری همراهان وظیفه شماست. 

من کار خود را کردم و می کنم و شما هم کار خود را بکنید و بیداری دهید.

همراهان امیرجانی؛

این دوره از نظام پرستاری همه با هم هستیم هرچه بگوییم ، هرچه بیندیشیم، شما هم با ما هستید، هرجا برویم و هرچه بکنیم ،شما هم با ما هستید و گاهی که به حضورتان نیازمند هستیم شما را در کنار خود می بینیم.

 

دوستان امیرجانی ما پیمان بستیم در 5 ماده که از اصول خود تخطی نکنیم که اگر کردیم ما را به حکم عقل و وجدان و به حکم قرار و پیمان از خود دور کنید و ما به پیمان خود پای بندیم.

 

مهدی امیرجانی مروی

مسول کمیته پیگیری مطالبات پرستاری استان خراسان و منتخب شما درهییت مدیره ی نظام 



تعداد بازدید از این مطلب: 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://khp.ir
کمیته پیگیری مطالبات پرستاری استان خراسان بدنبال تجمع 23 آذر پرستاران معترض در سراسر کشور از جمله در مشهد و به دنبال دعوت دفتر محترم رییس جمهور برای پیگیری خواسته های معترضین در آن روز تشکیل گردید . در کمیته خراسان نماینده هایی ازبیمارستان های مختلف شهر مشهد و نیزشهرستان های مختلف استان حضور دارند واین کمیته ها محل تصمیم گیر واعلام خواسته های پرستاران در سطح کشور می باشند .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود